2 Οκτ 2012

Τα αγαπημένα μου online περιοδικά διακόσμησης

english text

Πίσω στις όχι και τόσο μακρινές μέρες χωρίς ίντερνετ περίμενα με ανυπομονησία να αγοράσω τα αγαπημένα μου μηνιαία περιοδικά διακόσμησης. Ήταν κάτι που μπορούσε να μου φτιάξει ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο. Δεν είχα πολλά να ξοδέψω αλλά συνήθως αγόραζα 3 - 4 περιοδικά μηνιαίως, που τα διάβαζα και τα ξαναδιάβαζα. Ακόμη διαβάζω κάποια από αυτά αφού φυλάω αρκετά παλιά τεύχη στα ράφια μου. Ο καιρός πέρασε και το ίντερνετ έφερε τόνους από φωτογραφίες σπιτιών, οδηγίες για κατασκευές, μυστικά διακόσμησης και έμπνευση στην οθόνη μας με μόνο ένα κλικ και κυρίως τζάμπα. Την ίδια ώρα τα πράγματα στην Ελλάδα άλλαξαν τόσο δραματικά που το να αγοράζεις περιοδικά θεωρείται μία μικρή πολυτέλεια για πολλούς ανθρώπους και για εμένα επίσης. Γι' αυτό δόξα τω Θεώ για το ίντερνετ!  Και παρόλο που η αίσθηση ενός αληθινού περιοδικού στα χέρια μου, η μυρωδιά του μελανιού, ο ήχος των σελίδων που γυρίζουν είναι για μένα αξεπέραστα ανεξάρτητα από το γεγονός ότι είμαι ένα εθισμένο στον υπολογιστή άτομο, δεν μπορώ παρά να απολαμβάνω τις μηνιαίες "κυκλοφορίες" κάποιων online περιοδικών διακόσμησης. Ορίστε λοιπόν μία λίστα με τα αγαπημένα μου περιοδικά διακόσμησης:




est 









Rue 








Σας αρέσει να διαβάζετε online περιοδικά διακόσμησης ή προτιμάτε τα αληθινά; Έχετε ανακαλύψει κάποιο ηλεκτρονικό περιοδικό που σας αρέσει και θα θέλατε να το μοιραστείτε μαζί μας;

2 σχόλια:

stylencritics είπε...

πανω κάτω διαβάζουμε τα ίδια. σου προσθέτω και το sweet paul και το funkytime.

TinaA είπε...

Το Sweet Paul μου είχε διαφύγει ότι είναι και digital περιοδικό παρόλο που διαβάζω το blog που και που. Με το funkytime ξετρελλάθηκα, έχει και πολύ diy. Σ'ευχαριστώ!