14 Ιαν 2013

Σπιτάκι του παραμυθιού

english text

Είχα δει αυτό το σπίτι περισσότερο από ένα χρόνο πριν στο ίντερνετ και χαίρομαι πολύ που έπεσα ξανά επάνω του. Βλέποντας τις φωτογραφίες αρχικά νόμιζα ότι βρίσκεται κάπου στην αγγλική ή την γαλλική εξοχή. Με έκπληξη έμαθα πως βρίσκεται στην Αθήνα, δίπλα στην θορυβώδη και πάντα με κίνηση Κηφισσίας.
Η οικογένεια που ζει σε αυτό έχει την τύχη να ζει σε ένα κομμάτι εξοχής μέσα στην πόλη. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το σπίτι, είναι όπως ακριβώς θέλω να είναι το σπίτι μας μετά από μερικά χρόνια, όσον αφορά το εξωτερικό του.


 



Σχετικά με την εσωτερική διακόσμηση, ταιριάζει περισσότερο με τα γούστα μου περισσότερο από μία δεκαετία πριν. Μου αρέσει αλλά δεν θα διακοσμούσα το δικό μου σπίτι έτσι τώρα, ας πούμε όμως ότι θα απολάμβανα να περάσω μερικές μέρες εκεί σαν φιλοξενούμενη. Μου αρέσουν οι σέρες επειδή ονειρεύομαι κι εγώ μία. Ζηλεύω όλα τα υπέροχα παλιά αντικείμενα που έχουν συλλέξει οι ιδιοκτήτες και βρίσκω τους απρόσμενους και μαξιμαλιστικούς συνδυασμούς πραγμάτων και χρωμάτων πολύ γοητευτικούς.


 



Κλικ εδώ για περισσότερες φωτογραφίες και την ιστορία του σπιτιού.


7 σχόλια:

PEONY είπε...

Υπέροχο σπίτι.

Vivika είπε...

Πωπω απίστευτο! Από τα πιο περίεργα σπίτια που έχω δει! Μέσα ειδικά είναι τόσο...Γεμάτο!

oldthings είπε...

όμορφος παράδεισος σε μία αστική πόλη !

Plyto είπε...

Παναγία μου! Ειναι τοσο γεμάτο! Καποια στιγμή νομιζα οτι πνιγόμουν.Μου αρεσαν τα χρωματα στους τοιχους αλλα ειναι πολυ φορτωμενο για μενα.Συμφωνω για τις σερες.Τις λατρευω και τις ζηλευω......

Taelia88 είπε...

Ουάου!! Πόσα χρώματα!!! Και είναι Αθήνα;; Απίστευτο!!
Καλό βράδυ να έχεις!!!
Φιλιά!

το χειρότεχνο είπε...

μια οαση μεσα στην πολυβουη αθηνα!!! ουαου!!!

thomi είπε...

υπεροχο!τετοιο ομορφο σπιτακι δεν εχω ξαναδει..η εβδομαδα μου κλεινει με υπεροχες εικονες,φιλακια κ καλο σκ