15 Φεβ 2013

Αγαπημένα από το ίντερνετ

english text 

Βρέχει εδώ και μέρες και ο χειμώνας φαίνεται ατελείωτος. Ξέρετε όμως την θεραπεία, λίγη χειροτεχνία μπορεί να διώξει την μελαγχολία.

Ψάχνετε για ιδέες για να δώσετε προσωπικό στυλ σε μία λάμπα; Μου αρέσει πολύ αυτή με τα μικρά πον πον αλλά μπορείτε να βρείτε πολύ περισσότερες ιδέες εδώ. 

 


Μπορείτε επίσης να φτιάξετε τις cartes visite σας με αυτόν τον τρόπο






ή ένα εντυπωσιακό στεφάνι για την πόρτα σας από πλαστικά κουταλάκια έτσι  .





Αυτά τα ρολά βαψίματος με σχέδια είναι καταπληκτικά, το τελικό αποτέλεσμα είναι σαν ταπετσαρία.


 


Ξέρω ακριβώς τί θα μου έφτιαχνε το κέφι. Να μπορούσα να προσγειωθώ σε αυτό το υπέροχο παλιατζίδικο στη Μασσαλία, κατά προτίμηση με λεφτά στην τσέπη μου!


  



Αλλά δεν θα έλεγα όχι και σε αυτά τα πολύχρωμα κεραμικά που θα έφερναν την άνοιξη στο τραπέζι μου

  


Όσοι δεν μπορούν να σταματήσουν ονειρεύονται ταξίδια και καλοκαίρι, πρέπει να κάνουν κλικ εδώ για να απολαύσουν πολλές φωτογραφίες γλύκας και ρετρό ομορφιάς. 

 



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα ρολλά βαψίματος είναι ΤΕΛΕΙΑ!!! Που θα βρω στην Ελλάδα τέτοια;;;

___ είπε...

Τα τροχόσπιτα είναι μεγάλος καημός και ντέρτι :)
Να μοιραστώ μαζί σας άκόμη ένα που έχω λατρέψει;
http://wildflowersphotos.com/2012/11/our-spartanette-trailer-renovation/

Tina from A Few Pretty Things είπε...

Μάρω δεν έχω συναντήσει εδώ, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψάξει κιόλας.

Μαριάννα, τέλειο! Είναι τόσο "σπίτι".