14 Μαΐ 2013

Οι νικητές της κλήρωσης και λουλούδια

english text 

Η συμμετοχή στην κλήρωση από το The Wandering Workshop's  έληξε το Σάββατο αλλά όπως βλέπετε μου πήρε μια δυο μέρες (εντάξει, ίσως τρεις) να διαλέξω τους νικητές: συγχαρητήρια Fishes make Wishes και Akamatra! Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες και φυσικά πολλές ευχαριστίες στην Αθηνά και τον Χοσέ με τα υπέροχα, χειροποίητα, φιλικά προς το περιβάλλον παιχνίδια τους! 

Θα σας αφήσω με φωτογραφίες από τα τριαντάφυλλα στο βάζο μου για να πείσω και εσάς κι εμένα ότι είναι Μάιος κι ας βρέχει συνέχεια τις τελευταίες τρεις μέρες. Στον κήπο μου δεν υπάρχει ούτε μία κουκίδα χρώματος, καθόλου λουλούδια, μόνο πράσινα, δέντρα, χορτάρι, θάμνοι. Γι'αυτό υπάρχουν οι φίλοι και γείτονες, να μας φέρνουν λουλούδια από τους δικούς τους κήπους, όπως αυτό το μεγαλειώδες μπουκέτο από τριαντάφυλλα.



 
 

 

3 σχόλια:

FishesMakeWishes είπε...

ααα τι ωραια, δεν το περιμενα!!!
ευχαριστω πολύ και σενα και την ΑΘηνα και τον Χοσέ :-)
Αλεκα

Gina-Teta είπε...

Μπράβο στην νικήτρια! Υπέροχα τριαντάφλυλα. Τα ροζ μου ξύπνησαν μεθυστικές αναμνήσεις. Η γιαγιά μου είχε μία τέτοια τριανταφυλλιά με μεθυστικό άρωμα

Lyriel Bee είπε...

Υπέροχα τα τριαντάφυλλα σου στο βάζο, αλλά μου αρέσει
και η κουρτίνα σου ;)
Φιλάκι Τίνα !!